Jak zrobić wideo? O czym pamiętać przed pierwszymi ujęciami? Jak kadrować? Czy warto używać zoom i jak zadbać o dobry dźwięk?

Na te i inne pytania odpowiedzieli profesjonaliści z dziennika "Nowa Trybuna Opolska" w #3 wyzwaniu WIDEO. 


Kliknij w poniższy obrazek i przejdź do prezentacji.

  
do kolejnych slajdów przejdziesz za pomocą klawiszy strzałek < / >


 ZADANIE: FILM "SZKOLNE WYDARZENIE" 

Redakcje gazet szkolnych stanęły przed wyzwaniem filmowym. Zespoły junior-dziennikarzy kręciły 3-minutowy film przedstawiający SZKOLNE WYDARZENIE, w którym pokazywali co się dzieje w szkolnych murach, jak spędzają tam czas oraz nietypowe szkolne historie. Wykorzystując porady z prezentacji #3 wyzwania WIDEO, młodzi dziennikarze stworzyli wspaniałe i zaskakujące materiały.


 NAGRODY 

Zwycięzców wyłoniło jury w składzie przedstawicieli redakcji dziennika "Nasza Trybuna Opolska" oraz zespołu Junior Media.

Laureaci I miejsca– otrzymali dla redakcji szkolnej komputer DESKTOP NTT HOME W912G, 23-calowy monitor MONITOR 23'' XB2380HS, półroczny bezpłatny dostęp do e-wydania wybranego dziennika regionalnego Polska Press Grupy i miesięcznika „Nasza Historia” oraz zestawy koszulek i gadżetów #juniorlab dla członków zespołu. (+30 pkt. w rankingu)

Laureaci II miejsca – otrzymali dla redakcji szkolnej Tablet NTT TN116EG, półroczny bezpłatny dostęp do e-wydania wybranego dziennika regionalnego Polska Press Grupy i miesięcznika „Nasza Historia”  oraz zestawy koszulek i gadżetów #juniorlab dla członków redakcji. (+20 pkt. w rankingu)

Laureaco III miejsca – otrzymali dla redakcji szkolnej TABLET NTT 875A 7,85", półroczny bezpłatny dostęp do e-wydania wybranego dziennika regionalnego Polska Press Grupy i miesięcznika „Nasza Historia” oraz zestawy koszulek i gadżetów #juniorlab dla członków redakcji. (+15 pkt. w rankingu)



 ZADANIE: SPOT REKLAMOWY JUNIOR MEDIA 

Dla indywidualistów, chętnych do działania przygotowaliśmy inne zadanie filmowe. Polegało na stworzeniu przy użyciu smartfona 60-sekundowego spotu reklamującego projekt Junior Media. Juniorzy mieli w spotach pokazać dlaczego warto brać udział w projektach edukacyjnych tego typu oraz jak w ich szkołach działa redakcja i co dzięki udziałowi w Junior Media zyskują. 


 NAGRODY 

Zwycięzców zadania indywidualnego wyłoni jury w składzie przedstawicieli redakcji dziennika "Nasza Trybuna Opolska" oraz zespołu Junior Media.

Laureat I miejsca – otrzymał tablet NTT TN116EG, półroczny bezpłatny dostęp do e-wydania wybranego dziennika regionalnego Polska Press Grupy i miesięcznika „Nasza Historia” oraz zestawy koszulek i gadżetów #juniorlab dla członków zespołu. (+10 pkt. w rankingu)

Laureaci II miejsca – otrzymał POWER BANK NTT power S5 USB, o pojemności 5200 mAh, półroczny bezpłatny dostęp do e-wydania wybranego dziennika regionalnego Polska Press Grupy i miesięcznika „Nasza Historia”  oraz koszulkę i zestaw gadżetów #juniorlab. (+10 pkt. w rankingu)

Laureaci III miejsca – otrzymał POWER BANK NTT power S5 USB, o pojemności 5200 mAh, półroczny bezpłatny dostęp do e-wydania wybranego dziennika regionalnego Polska Press Grupy i miesięcznika „Nasza Historia”  oraz koszulkę i zestaw gadżetów #juniorlab. (+10 pkt. w rankingu)