GŁOSUJEMY NA JUNIOR MEDIA!

Nasz projekt Junior Media znalazł się wśród 51 polskich edukacyjnych działań biznesu, które biorą udział w głosowaniu internetowym na najbardziej znaczące inicjatywy. Organizatorem listy „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw” jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a partnerem medialnym dziennik „Rzeczpospolita”.

Do pierwszego w Polsce zestawienia najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych, projekt Polska Press Grupy trafił spośród 270 zgłoszonych działańGłosowanie internautów, które wyłoni najlepsze z nich potrwa do 13 listopada br.

Głosowanie dostępne jest na stronie: http://glosowanie.odpowiedzialnybiznes.pl. Każdy może oddać maksymalnie 3 głosy na 3 różne inicjatywy z zestawienia. Po wybraniu inicjatyw należy podać swój adres e-mail. Na ten adres zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca z linkiem.  

UWAGA! Prosimy pamiętać o odebraniu maila - głos będzie ważny dopiero po kliknięciu w link potwierdzający wybór.

Inicjatywy, które otrzymają największą liczbę głosów zostaną ogłoszone podczas 6. Targów CSR w dniu 17 listopada na PGE Narodowym w Warszawie. 


Szczegóły akcji dostępne są na stronie: 
http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/51-edukacyjnych-dzialan-biznesu-poddanych-glosowaniu-internautow/ 


Zapraszamy do głosowania!